Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, July 12, 2010

他說他他。她說他他。

today went for movie wid ah yao,yong xin n lee chan again...=) at first i want to watch TWILIGHT SAGA:ECLIPSE...bt they seem like............so at last we chose to watch PREDATORS...ermmm...for me...predators is not quite nice...quite boring...=.=...not what i expected...dissapointed...T.T...some of the parts i dun understand also...LOL...


back to the title above......

他說他。不是好人。
她也說他。會傷害我。

他說。有個更好的人在我的身邊。
她也說。和他相比。他會讓我更加開心。

他她。都否決了他。
他她。都幫我選擇了他。

那我自己呢?

不管旁人再怎麽左右。自己的決定才是最重要的。
一直都在告訴著自己這樣的話。

那我該繼續這樣固執下去嗎?

呵。

自己縂認爲沒有可能的事。
就真的會有可能發生嗎?

或許吧。

0 comments: