Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, January 9, 2011

bye.

dalalala~change my bloggie back to the old template as this is the one that i like the most=)haha.

juz finish bathing after out for steamboat=D and its time for me to sit in front of computer again~haha~

又是一次的聚會。與朋友們的聚會固然是很好,但我就是討厭每一次聚會后的離別,但天下無不散之宴席不是嗎?沒辦法=( 只好下次再聚吧~~=)

almost finish packing le.1 more week.bye my bed.bye my room.bye my home.bye jb.
bye my friends=( gonna visit all my friends' house during CNY breaks!get angpau as well.hiak hiak hiak~xD

bye to you.=]  ♥


*很多的感情,都因为一厢情愿,最后连朋友都当不成了。一些本来很好的友情,最后却因为对方的一句喜欢你,如果你没有反应,这一段友情似乎也难以维持下去了。表白了之后不是成了男女朋友,要不就连朋友都当不成了。然而你可能永远都不甘心只是朋友……*

saw this from weibo.i should be glad that.you are still my friend.=))


*哭,并不代表我屈服;退一步,并不象征我认输; 放手,并不表示我放弃;微笑,并不意味我快乐。*

0 comments: